SZCZEGÓŁY WYJAZDU

,DATA: 27.06-08.07.2021
MIEJSCE: CENTRUM SZKOLENIOWE ORANGE W SEROCKU
http://orangeszkolenia.com/

 

START OBOZU: 27.06.2021 (niedziela) – DOJAZD SAMODZIELNY
CZAS: PORA OBIADOWA (między 12:00 a 13:00)
MIEJSCE ZBIÓRKI: CENTRUM SZKOLENIOWE ORANGE
UL.WYZWOLENIA 57 SEROCK

ZAKOŃCZENIE: 08.07.2021 (czwartek) – ODBIÓR OSOBISTY
CZAS: OKOŁO GODZINY 10:00
MIEJSCE ODBIORU: CENTRUM SZKOLENIOWE ORANGE
UL.WYZWOLENIA 57 SEROCK

OSOBY NIEODEBRANE BĘDZIEMY TRAKTOWAĆ JAKO WŁASNE ALE NIE OBIECUJEMY NA JAK DŁUGO WYSTARCZY NAM CIERPLIWOŚCI. WSZELKIE KWESTIE ODBIEGAJĄCE OD PRZYJĘTEGO HARMONOGRAMU MUSZĄ MIEĆ POŚWIADCZENIE PISEMNE PODPISANE PRZEZ DWIE STRONY

 

BON TURYSTYCZNY

ZREALIZUJ Z NAMI BON TURYSTYCZNY
 https://youtu.be/T4QtjSIPETs

1. Poinformuj Nas o zamiarze zrealizowania BONU, pisząc na adres studio@spinfreekies.pl 

2.W mailu zgłosić chęć wykorzystania bonu turystycznego podczas SPIN FREEKIES Summer Dance Camp 21,oraz podać kwotę płatności, która ma zostać rozliczona przy pomocy bonu. W mailu należy także podać numer telefonu kontaktowego (najlepiej tego samego  co na PUE ZUS

3. Podczas realizacji BONU Organizator skontaktuje się z Państwem telefonicznie i poprosi o podanie  otrzymanego smsem hasła z kodem potwierdzającym płatność.

 

 

PŁATNOŚCI

  • PIERWSZY TERMIN :CENA OBOZU 2440 ZŁOTYCH
    (PODPISANIE UMOWY DO 31.01.2021)I rata – 440 zł   (płatne do 31.01.2021) 
    II rata – 1000 zł  (płatne do 31.03.2021) 
    III rata – 1000 zł (płatne do 31.05.2021)

     

  • DRUGI TERMIN :CENA OBOZU 2540 ZŁOTYCH
    (PODPISANIE UMOWY DO 31.03.2021)

     I rata – 1440 zł   (płatne do 31.03.2021)
    II rata – 1100 zł  (płatne do 31.05.2021)

  •  TRZECI TERMIN :CENA OBOZU 2640 ZŁOTYCH
    (PODPISANIE UMOWY DO 31.05.2021)

     I rata – 2640 zł   (płatne do 31.05.2021)
     
  • ZAPISY PO 31.05.2021 MOŻLIWE JEDYNIE PO KONSULTACJI Z ORGANIZATOREM

ZAWARTOŚĆ WALIZKI

POLSKIE LATO JEST JAK TEN OSIOŁEK PRZY ŻŁOBIE- NIEZDECYDOWANE. DLATEGO MUSIMY PRZYGOTOWAĆ SIE NA KAŻDĄ EWENTUALNOŚĆ

JAKO POMOC , NASZ NIEZAWODNY PRZEWODNIK WALIZKOWY ANALIZOWANY I OMAWIANY SZEROKO PRZEZ AMERYKAŃSKICH UCZONYCH NA WIELU SYMPOZJACH Z ZAKRESU OPTYMALIZACJI BAGAŻU ZE WZGLĘDU NA ZMIENNE CZYNNIKI. I TAK  :

KOSMETYCZKA:

-mydło, szampon, szczotka do zębów, pasta do zębów (zalecamy wersję dopasowaną do wieku oraz możliwości smakowych młodych tancerzy), dezodorant oraz wcześniejsza instrukcja na temat sposobu oraz czasu użycia, grzebień, szczotka do włosów, gumki do włosów lub inne sprzęty do kontroli włosów (kosmetyki wg indywidualnych potrzeb- specjalne kremy, maści itp.) Jak pewnie większość zauważyła , w tej grupie nie znajdują sie prostownice, gofrownice oraz inne …ice. Duży nacisk za to jak zawsze kładziemy na MYDŁO 🙂

NIEKLASYFIKOWANE A POTRZEBNE:
-ręcznik kąpielowy, ręcznik mały, ręcznik basenowy/plażowy, koc na łóżko, choć kierownikowi nadal nie przeszło, nie bedzie potrzebny, gdyż obiekt posiada narzuty,  książka (lista lektur na rok następny ), światełko jak ktoś się boi, zdjęcie mamy jak ktoś tęskni, kasa w wysokości dostosowanej do rzeczywistych potrzeb obozowicza, ładowarka podpisana, telefon jak ktoś musi, gry (te poza telefonem), karty, aparat na zęby jak ktoś takowy posiada mobilny, maskotka jak ktoś potrzebuje lub/i poduszeczka, piórnik, lekarstwa w podpisanym pudełku (po przyjeździe na miejsce do wychowawcy)
Mały plecaczek/ worek na ubrania treningowe

ODZIEŻ
TRENINGOWA: dużo spodni typu legginsy , jeszcze więcej koszulek, ręcznik treningowy, kto potrzebuje -staniki sportowe

CODZIENNA: skarpetki (dodatkowe na akrobatykę , bielizna, spodenki krótkie, spodnie długie, koszulki, bluzy, kurtka przeciwdeszczowa, czapka,strój kąpielowy, piżama aka pidżama 

OBUWIE: buty treningowe(wejście na salę tylko w takich) lub/i specjalistyczne typu napalcówki, buty na co dzień (oczywiście odpowiednie do pogody), ewentualnie kalosze, klapki  pod prysznic, kapcie do chodzenia po ośrodku

DOKUMENTY:
-książeczka zdrowia, dokument potwierdzający tożsamość, karta obozowa – do oddania wychowawcy po przyjeździe  do ośrodka lub duuużo wcześniej na recepcji wraz z umową i regulaminem

bedziemy mieć awaryjne suszarki do ubrań więc  jak będzie potrzeba, to się wysuszy

NIE PAKUJEMY WODY lecz bidony, które będziemy w miarę potrzeb napełniać

Będziemy blisko, więc  w razie wypadku, będziemy dowozić  🙂

BEZPIECZEŃSTWO

DODATKOWE PROCEDURY NA OBOZIE, KTÓRE CHYBA JUŻ STANĄ SIE RUTYNĄ
1. KAŻDY POKÓJ DOSTANIE, JEŚLI BĘDZIE TAKA KONIECZNOŚĆ, DOZOWNIK (OCZYWIŚCIE PEŁNY I UZUPEŁNIANY W RAZIE POTRZEBY) NA MYDŁO ANTYBAKTERYJNE
2.  RYSIO Z KLANU I JEGO „UMYŁYŚCIE RĄCZKI?” POWRÓCI DO ŁASK
3. KAŻDY CZŁONEK KADRY ZOSTANIE WYPOSAŻONY W ŚRODEK DEZYNFEKUJĄCY DO RĄK, KTÓRYM BĘDZIE OBDARZAŁ NASZYCH TANCERZY PRZED WEJŚCIEM I PO WYJŚCIU Z SALI LUB INNEGO POMIESZCZENIA
4. KAŻDY UCZESTNIK OBOZU DOSTANIE PIERWSZEGO DNIA PODPISANY BIDON/BUTELKĘ (TZN BIDON BEZ DZIÓBKA TYLKO Z ZAKRĘTKĄ 🙂 ), KTÓRY TO BĘDZIE CODZIENNIE OBLIGATORYJNIE OPRÓŻNIANY I MYTY. A DO KTÓREGO ZAWARTOŚĆ BĘDZIE DOSTARCZANA BEZPŁATNIE PRZEZ ORGANIZATORA .

BARDZO PROSIMY O INFORMOWANIE NAS KAŻDORAZOWO O WIZYTACH ORAZ O PRZYGOTOWANIE SIĘ NA BRAK ZGODY NA TAKOWE, W SYTUACJI GDY BURZYŁO BY TO PLAN DNIA. PROSIMY RÓWNIEŻ O NIE STAWIANIE NAS W TRUDNEJ SYTUACJI I NIE PLANOWANIE ODWIEDZIN NIESPODZIANEK 

 

UWAGA!!!
ZABIERAMY MASECZKI

 

BARDZO PROSIMY O ZABRANIE PRZYNAJMNIEJ 2 SZTUK, BĘDZIEMY UŻYWALI JAK NAJRZADZIEJ ALE W PEWNYCH SYTUACJACH BĘDZIE TO OBLIGATORYJNE

INNE

  •   ZAJĘCIA:
    – spróbujemy różnych styli tanecznych ale nie zapomnimy oczywiście o technice,, stretchingu, akrobatyce oraz treningach wzmacniających
    Planujemy również jakiś gości specjalnych ( no chyba, że nam zabronią)
  • ATRAKCJE:
    – jak zawsze wiele zależy od chęci, samopoczucia i możliwości naszych uczestników .Na pewno bedzie ognisko, kalambury, quiz obozowy, kino letnie, taneczne bitwy, kąpiel w basenie i Zalewie oraz co sobie jeszcze wymyślimy. Ogranicza nas nasza wyobraźnia oraz zalecenia sanepidu (oczywiście zdrowy rozsądek również)
  • KIESZONKOWE:
    –  kwota, jaką dzieci powinny dostać, powinna być odpowiedzią na ich potrzeby. Prosimy o rozwagę, zawsze można coś dosłać albo pożyczyć od kierownika (RRSO 2021%  system argentyński)
  • RELACJA
    JAK ZAWSZE, POSTARAMY SIĘ ZAMIESZCZAĆ RELACJE Z NASZEJ PRZYGODY W SOCIAL MEDIACH STUDIA, ALE PROSIMY O WYBACZENIE JEŚLI SIĘ ZAPOMNIMY I W FERWORZE ZABAWY NIE ZROBIMY ZDJĘĆ PODCZAS JAKIEJŚ ATRAKCJI.
    INFORMUJEMY RÓWNIEŻ, ŻE NIE PROWADZIMY STATYSTYK DOTYCZĄCYCH WYSTĘPOWANIA POSZCZEGÓLNYCH OSÓB NA ZDJĘCIACH. PO PROSTU ROBIMY ZDJĘCIA
  • TELEFON:
    – tak jak to się odbywało na poprzednich naszych wyjazdach, telefony dzieci przekazują do depozytu wychowawcom i otrzymują je raz dziennie, po obiedzie
    – bardzo prosimy więc o niezaopatrywanie dzieci w najnowsze ajfony i inne galaksy cuda, wystarczy telefon z funkcją dzwonienia
    – osoby, które telefonu mieć nie będą, w razie potrzeby, będą mogły skorzystać z uprzejmości naszej wspaniałej kadry 🙂
    – bardzo uprzejmie prosimy o korzystanie z poniższego skryptu rozmowy:
    1. ODEBRANIE TELEFONU – godzina będzie stała, prosimy więc o ustawienie sobie dnia, w miarę możliwości, tak aby móc odebrać lub poinformowanie dziecka/wychowawcy wcześniej o niemożności
    2. POZYTYWNE PRZYWITANIE –  nawet jeśli macie zły dzień, pamiętajcie, że one mają tylko raz dziennie możliwość rozmowy z wami i warto przestawić się na ten krótki czas wyłącznie na dziecko
    3. OZNAKA TĘSKNOTY + WYZNANIE MŁOŚCI -można połączyć z punktem 2. mile widziane teksty w stylu: ” hej kochanie, już nie mogłem/am się doczekać aż zadzwonisz” , ” no nareszcie ! ” Zakazuje się pytań typu: „tęsknisz za mamą/tatą?” – dlaczego? bo oczywiste jest to,że dzieci tęsknią a rodzice muszą zdawać sobie sprawę z faktu, że emocje niezwerbalizowane, nadal istnieją 🙂
    4. ZAINTERESOWANIE + SUBTELNA ZAZDROŚĆ– dajcie się wygadać, dopytujcie, używajcie zwrotów „WOW” , „ale fajnie” oraz „to mówisz, że…” a dlaczego subtelna? żeby nie wzbudzić w dziecku poczucia, że ma lepiej a nie powinno mieć. W razie niepokojących sygnałów, nie wzbudzać paniki u dziecka a raczej skontaktować się w kierownikiem lub wychowawcą
    5. GRANDE FINALE czyli FINISZ  – najtrudniejszy moment, bo trzeba tak pokierować rozmową, żeby to dziecko powiedziało „PA”. Polecam sugestie o zbliżających się atrakcjach/zajęciach i konieczności przygotowania do nich. ” a kiedy masz tę wycieczkę? … to może trzeba by było się już zacząć szykować?” lub ” no to sporo jeszcze macie dzisiaj atrakcji, chyba odpoczynek byłby wskazany”  albo przekierowanie zainteresowania : ” Ania ma LOLe? to może teraz mogłybyście się pobawić?”
    Możecie ogłosić sukces, gdy wasza pociecha  powie : „no to pa” i się rozłączy. Pamiętajcie, że to nie jest oznaka zmniejszonej miłości do was a tylko poczucie bezpieczeństwa a to jest nadrzędnym celem nas wszystkich.Ważne jest to, że ta rozmowa ma realizować potrzeby dziecka a nie rodzica.
    NIESTETY BLISKA ODLEGŁOŚĆ BĘDZIE MOTOREM DO DZIAŁAŃ OSTATECZNYCH I WYMUSZANIA PRZYJAZDU W FORMULE: TERAZ.
    ZANIM WSIĄDZIECIE W SAMOCHÓD ALBO ZANIM JESZCZE POWIECIE, ŻE JUŻ JEDZIECIE… SKONTAKTUJCIE SIĘ Z WYCHOWAWCĄ LUB KIEROWNIKIEM I POSTARAJMY SIĘ RAZEM ZNALEŹĆ SENSOWNE ROZWIĄZANIE .

ZOSTAŁO

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)