SZCZEGÓŁY WYJAZDU

DATA: 27.06.-08.07.2020
MIEJSCE:OŚRODEK LEŚNY ZAKĄTEK W MIKOSZEWIE

WYJAZD: 27.06.2020 
ZBIÓRKA: 8:45, START: 9:00
MIEJSCE ZBIÓRKI: PARKING NA TYŁACH TESCO GÓRCZEWSKA

POWRÓT: 08.07.2020
WYJAZD: 10:00 (JEŻELI SIĘ WSZYSCY SPAKUJEMY NA CZAS)
PRZEWIDYWANA GODZINA POWROTU: 14:00-14:30 W ZALEŻNOŚCI OD DŁUGOŚCI OSTATNIEGO POSTOJU 
MIEJSCE ODBIORU DZIECI: PARKING NA TYŁACH TESCO GÓRCZEWSKA

INFORMUJEMY RÓWNIEŻ, ŻE DZIECI NIEODEBRANE BĘDZIEMY PRZYSPOSABIAĆ CO WIĄŻE SIĘ Z PRZEKIEROWANIEM STRUMIENIA PIENIĄŻKÓW W POSTACI PINCET PLUS.

 

ZAWARTOŚĆ WALIZKI

CO SPAKOWAĆ?
OCZYWIŚCIE ZAPAKOWAĆ MOŻNA WSZYSTKO. TYLKO CZY WSZYSTKO BĘDZIE POTRZEBNE? NO WŁAŚNIE 🙂 DLATEGO POZWOLILIŚMY SOBIE ZAMIEŚCIĆ PODPOWIEDŹ DOTYCZĄCĄ ZAWARTOŚCI WALIZKI. PROSIMY JEDNAK O ROZWAGĘ I WZIĘCIE POD UWAGĘ WAGĘ ORAZ MOŻLIWOŚCI FIZYCZNE WASZYCH POCIECH.

KOSMETYCZKA:
-mydło, szampon, szczotka do zębów, pasta do zębów, dezodorant, grzebień, szczotka do włosów, gumki do włosów lub inne sprzęty do kontroli włosów(kosmetyki wg indywidualnych potrzeb- specjalne kremy, maści itp.) krem do opalania, MUGGA (lub coś innego na kleszcze), psik psik na komary

 NIEKLASYFIKOWANE A POTRZEBNE:
-ręcznik kąpielowy, ręcznik mały, ręcznik plażowy, koc na łóżko, okulary przeciwsłoneczne, książka (lektura), światełko jak ktoś się boi, zdjęcie mamy jak ktoś tęskni, kasa, ładowarka podpisana, telefon jak ktoś musi, gry (te poza telefonem), karty, aparat na zęby jak ktoś takowy posiada mobilny, maskotka jak ktoś potrzebuje lub/i poduszeczka, piórnik, lekarstwa w podpisanym pudełku (po przyjeździe na miejsce do wychowawcy) 
Mały plecaczek/ worek 

 ODZIEŻ
TRENINGOWA: dużo spodni typu legginsy , jeszcze więcej koszulek, ręcznik treningowy, kto potrzebuje -staniki sportowe

CODZIENNA: skarpetki (dodatkowe na akrobatykę , bielizna, spodenki krótkie, spodnie długie, koszulki, bluzy, kurtka przeciwdeszczowa, czapka,strój kąpielowy, piżama aka pidżama 

OBUWIE: buty treningowe(wejście na salę tylko w takich) lub/i specjalistyczne typu napalcówki, buty na co dzień x2, ewentualnie kalosze, klapki na plażę/ pod prysznic, kapcie do chodzenia po DOMKU.

DOKUMENTY: 
-książeczka zdrowia, dokument potwierdzający tożsamość, karta obozowa (kto nie dał)

Zabieramy suszarki do ubrań więc jakby się okazało, że czegoś będzie mało to będzie można sobie przeprać ( bardzo prosimy o szkolenie dzieci w tym zakresie)

NIE PAKUJEMY WODY ANI RZECZY, KTÓRYCH AKURAT CHCIELIBYŚMY SIĘ POZBYĆ Z DOMU

BEZPIECZEŃSTWO

W ZWIĄZKU Z SYTUACJĄ JAKA SPOTKAŁA NAS W OSTATNIM CZASIE, DLA BEZPIECZEŃSTWA, POSTANOWILIŚMY WPROWADZIĆ DODATKOWE PROCEDURY NA OBOZIE. I TAK:
1. KAŻDY DOMEK DOSTANIE DOZOWNIK (OCZYWIŚCIE PEŁNY I UZUPEŁNIANY W RAZIE POTRZEBY) NA MYDŁO ANTYBAKTERYJNE
2. NAJCZĘSTSZYM ZDANIEM WYPOWIADANYM PRZEZ KADRĘ BĘDZIE MOTTO RYSIA Z KLANU „UMYŁYŚCIE RĄCZKI?”
3. KAŻDY CZŁONEK KADRY ZOSTANIE WYPOSAŻONY W ŚRODEK DEZYNFEKUJĄCY DO RĄK, KTÓRYM BĘDZIE OBDARZAŁ NASZYCH TANCERZY PRZED WEJŚCIEM I PO WYJŚCIU Z SALI LUB INNEGO POMIESZCZENIA
4. REWIR NASZEGO OBOZU ZOSTANIE OGRODZONY TAŚMĄ TAK, ABY NIKT NIEPOŻĄDANY SIĘ DO NIEGO NIE DOSTAŁ.
5. PODCZAS NASZYCH WIZYTACJI NAD BAŁTYKIEM, ZGODNIE ZE SŁOWIAŃSKĄ TRADYCJĄ, WYDZIELIMY PARAWANAMI BEZPIECZNĄ PRZESTRZEŃ 
6. KAŻDY UCZESTNIK OBOZU DOSTANIE PIERWSZEGO DNIA PODPISANY BIDON/BUTELKĘ (TZN BIDON BEZ DZIÓBKA TYLKO Z ZAKRĘTKĄ 🙂 ), KTÓRY TO BĘDZIE CODZIENNIE OBLIGATORYJNIE OPRÓŻNIANY I MYTY. A DO KTÓREGO ZAWARTOŚĆ BĘDZIE DOSTARCZANA BEZPŁATNIE PRZEZ ORGANIZATORA .

BARDZO PROSIMY O NIE STAWIANIE NAS W TRUDNEJ SYTUACJI I NIE PLANOWANIE ODWIEDZIN NIESPODZIANEK ( A I ZE SPODZIANKAMI PROSIMY O ROZWAGĘ)

 

UWAGA!!!
ZABIERAMY MASECZKI

 

BARDZO PROSIMY O ZABRANIE PRZYNAJMNIEJ 2 SZTUK, BĘDZIEMY UŻYWALI JAK NAJRZADZIEJ ALE W PEWNYCH SYTUACJACH BĘDZIE TO OBLIGATORYJNE

*OSOBY POTRZEBUJĄCE „PODDUPNIKÓW” RÓWNIEŻ PROSIMY O ZABRANIE ZE SOBĄ PODPISANEGO EGZEMPLARZA

INNE

POSIŁKI:
– jemy we własnym gronie,
– forma śniadań i kolacji to bufet szwedzki ale z osobami podającymi wybrany produkt,
– obiad w formie półmisków na stołach

  • ZAJĘCIA:
    – choreografia, technika, stretching, akrobatyka, trening wzmacniający to podstawa ale oprócz tego , w zależności od potrzeb, hiphop dance, commercial dance, krump, bboing, improwizacje,
    – jeżeli chodzi o warsztaty z osobami z zewnątrz, to zważywszy na sytuacje, na razie się wstrzymujemy
  • ATRAKCJE:
    – tutaj również wiele zależy od chęci, samopoczucia i możliwości naszych uczestników ale co możemy zrobić : ognisko, kalambury, quiz obozowy, wizyta w parku linowym, spacer do ujścia Wisły z przewodnikiem, wycieczka kolejką wąskotorową, kino letnie, taneczne bitwy, kąpiele w morzu i w basenie oraz co sobie jeszcze wymyślimy. Ogranicza nas nasza wyobraźnia oraz zalecenia sanepidu (oczywiście zdrowy rozsądek również)
  • KIESZONKOWE:
    – nie podpowiemy na temat kwoty, jaką dzieci powinny dostać, prosimy jednak o rozwagę, zawsze można coś dosłać albo pożyczyć od kierownika (RRSO 137% jak u bociana) 
    – na terenie ośrodka był sklepik ale nie wiem jak teraz sytuacja się ma
    – w niedalekiej odległości jest sklepik ze wszystkim – takie Macro ale na powierzchni Żabki
    – oczywiście zgodnie z tradycją odbędzie się wycieczka do „miasta” na lody i do Biedry
  • RELACJA
    JAK ZAWSZE, POSTARAMY SIĘ ZAMIESZCZAĆ RELACJE Z NASZEJ PRZYGODY W SOCIAL MEDIACH STUDIA, ALE PROSIMY O WYBACZENIE JEŚLI SIĘ ZAPOMNIMY I W FERWORZE ZABAWY NIE ZROBIMY ZDJĘĆ PODCZAS JAKIEJŚ ATRAKCJI.
    INFORMUJEMY RÓWNIEŻ, ŻE NIE PROWADZIMY STATYSTYK DOTYCZĄCYCH WYSTĘPOWANIA POSZCZEGÓLNYCH OSÓB NA ZDJĘCIACH. PO PROSTU ROBIMY ZDJĘCIA
  • TELEFON: 
    – tak jak to się odbywało na poprzednich naszych wyjazdach, telefony dzieci przekazują do depozytu wychowawcom i otrzymują je raz dziennie, po obiedzie
    – bardzo prosimy więc o niezaopatrywanie dzieci w najnowsze ajfony i inne galaksy cuda, wystarczy telefon z funkcją dzwonienia
    – osoby, które telefonu mieć nie będą, w razie potrzeby, będą mogły skorzystać z uprzejmości naszej wspaniałej kadry 🙂

    – bardzo uprzejmie prosimy o korzystanie z poniższego skryptu rozmowy:

    1. ODEBRANIE TELEFONU – godzina będzie stała, prosimy więc o ustawienie sobie dnia, w miarę możliwości, tak aby móc odebrać lub poinformowanie dziecka/wychowawcy wcześniej o niemożności
    2. POZYTYWNE PRZYWITANIE –  nawet jeśli macie zły dzień, pamiętajcie, że one mają tylko raz dziennie możliwość rozmowy z wami i warto przestawić się na ten krótki czas wyłącznie na dziecko
    3. OZNAKA TĘSKNOTY + WYZNANIE MŁOŚCI -można połączyć z punktem 2. mile widziane teksty w stylu: ” hej kochanie, już nie mogłem/am się doczekać aż zadzwonisz” , ” no nareszcie ! ” Zakazuje się pytań typu: „tęsknisz za mamą/tatą?” – dlaczego? bo oczywiste jest to,że dzieci tęsknią a rodzice muszą zdawać sobie sprawę z faktu, że emocje niezwerbalizowane, nadal istnieją 🙂
    4. ZAINTERESOWANIE + SUBTELNA ZAZDROŚĆ– dajcie się wygadać, dopytujcie, używajcie zwrotów „WOW” , „ale fajnie” oraz „to mówisz, że…” a dlaczego subtelna? żeby nie wzbudzić w dziecku poczucia, że ma lepiej a nie powinno mieć. W razie niepokojących sygnałów, nie wzbudzać paniki u dziecka a raczej skontaktować się w kierownikiem lub wychowawcą
    5. GRANDE FINALE czyli FINISZ  – najtrudniejszy moment, bo trzeba tak pokierować rozmową, żeby to dziecko powiedziało „PA”. Polecam sugestie o zbliżających się atrakcjach/zajęciach i konieczności przygotowania do nich. ” a kiedy masz tę wycieczkę? … to może trzeba by było się już zacząć szykować?” lub ” no to sporo jeszcze macie dzisiaj atrakcji, chyba odpoczynek byłby wskazany”  albo przekierowanie zainteresowania : ” Ania ma LOLe? to może teraz mogłybyście się pobawić?”
    Możecie ogłosić sukces, gdy wasza pociecha  powie : „no to pa” i się rozłączy. Pamiętajcie, że to nie jest oznaka zmniejszonej miłości do was a tylko poczucie bezpieczeństwa a to jest nadrzędnym celem nas wszystkich.

    Ważne jest to, że ta rozmowa ma realizować potrzeby dziecka a nie rodzica. 

ZOSTAŁO

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)